Jak już pisaliśmy w poprzednim wpisie, od godz. 22:00 23 listopada (piątek) serwer FTP hurtowni FARMACOL S.A. nie przyjmuje składanych zamówień. Zwykle weekendowe przerwy w pracy serwera FTP hurtowni trwały od kilku do co najwyżej kilkunastu godzin.
Niniejszy wpis jest wykonywany o godz. 02:50 26 listopada (poniedziałek) i serwer FTP hurtowni wprawdzie działa, ale możliwość wysyłki plików na konta wszystkich Aptek jest nadal zablokowana.
Czekamy na rozwiązanie problemu po stronie hurtowni. Będziemy Państwa informować o wszystkich zmianach sytuacji.
Jeśli Państwa ostatnie zamówienie do hurtowni FARMACOL S.A. posiada status „Transmisja” i – nie chcąc czekać na rozwiązanie problemu – zdecydowali Państwo ponowić je w innej hurtowni, w celu uniknięcia zdublowania dostaw zlecenie anulowania Państwa zamówienia w hurtowni FARMACOL S.A., wraz z numerem zamówienia, prosimy wysłać na adres serwis@sertum.pl.
Skomentuj