Problem z wysyłką DRR

Dziś od rana System Informacji Medycznej, po próbie wysłania DRR, odpowiada irracjonalnymi komunikatami. Prawdopodobnie sytuacja ta jest pokłosiem wczorajszych prac serwisowych. Czekamy na rozwiązanie problemu po stronie CSIOZ.

Istnieje możliwość czasowego wyłączenia wysyłki DRR w programie Sertum Apteka Malickiego, aby umożliwić płynną obsługę pacjentów:

Jeśli czasowa blokada nie zostanie wyłączona ręcznie, wyłączy się automatycznie jutro rano.

Po wyłączeniu blokady i upewnieniu się, że DRR przechodzą, należy za pomocą funkcji Przeglądanie starych rozchodów -> Modyfikacje -> Wysłanie zaległych DRR uzupełnić brakujące DRRki w SIM.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: