Zamówienie w hurtowni z grupy Neuca

Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym (środa 07.08.2019) w trakcie wysyłki zamówień do hurtowni z grupy Neuca, między godziną 11:00 a 12:30 mogła zdarzyć się podwójna wysyłka pliku z zamówieniem.

Błąd został już poprawiony i aktualnie wysyłka zamówień odbywa się w sposób prawidłowy.

Poinformowaliśmy hurtownię o zaistniałej sytuacji, w obawie o podwójna realizacje tego samego zamówienia.

Jeżeli wysyłali Państwo zamówienie w tych godzinach i w zamówieniach wysłanych widnieją dwa takie same zamówienia, prosimy o kontakt z hurtownią (dział telemarketingu) i upewnienie się,że zamówienie nie zostanie dwukrotnie zrealizowane.

Przepraszamy za zaistniałą sytuacje.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: