Przerwa w realizacji zamówień w hurtowni Farmacol

Blokada zamówień została ściągnięta

Z informacji uzyskanej od klientów hurtowni FARMACOL wynika, że w dniu 3 lipca 2021 (sobota) od godziny 10:00 , hurtownia nie obsługuje zamówień elektronicznych, wysyłanych na konta FTP aptek. W związku z tym zablokowaliśmy wysyłkę zamówień do hurtowni Farmacol, w aplikacji SERTUM.

Wszystkie wysłane zamówienia o statusie Transmisja, zostaną zmienione na Anulowane.

W sprawie zamówień prosimy o kontakt bezpośrednio z hurtownią Farmacol.

Wysyłkę wznowimy po informacji od hurtowni.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: