Serwis Abonamentowy Programu Aptecznego

  • Świadczony przez Sertum w ramach abonamentu za Program Apteczny
  • Realizowany wyłącznie
    • przez Autoryzowanych Partnerów Serwisowych Sertum lub w sytuacjach tego wymagających bezpośrednio przez Sertum
    • poprzez wsparcie telefoniczne lub zdalny dostęp przez Internet do komputera w Aptece za pomocą programu TeamViewer
  • Dostępny po
    • zgłoszeniu chęci korzystania przez Aptekę z Serwisu Abonamentowego do Sertum na adres serwis@sertum.pl
    • opłaceniu bieżącego abonamentu za Program Apteczny na podstawie faktury wystawionej przez Sertum Spółka z o.o.

Zakres czynności objętych Serwisem Abonamentowym

  • Wsparcie w zakresie działania poszczególnych funkcji Programu Aptecznego i sposobu ich wykorzystania dla indywidualnych potrzeb Użytkownika
  • Przekazywanie do Aptek informacji o zmianach wprowadzonych w kolejnych wersjach Programu Aptecznego
  • Pomoc przy samodzielnym generowaniu rozliczeń refundacyjnych oraz korekt rozliczeń refundacyjnych wraz z ich przesyłaniem przez Portal Świadczeniodawcy NFZ
  • Pomoc przy samodzielnej instalacji nowych wersji programu Apteka Malickiego przez Użytkownika, rozwiązywanie problemów powstałych podczas aktualizacji programu
  • Pomoc przy samodzielnym wgrywaniu aktualnego Wykazu Leków DATUM oraz przepisania zmian objętych Obwieszczeniem Ministra Zdrowia do programu Apteka Malickiego przez Użytkownika, rozwiązywanie problemów powstałych podczas wgrywania i przepisywania zmian
  • Pomoc przy samodzielnym wgrywaniu Farmaceutycznej Bazy Danych BAZYL przez Użytkownika, rozwiązywanie problemów powstałych podczas wgrywania BAZYLa
  • Korekty w konfiguracji programu Apteka Malickiego w przypadku zmian sprzętowych wymagających takich korekt, np. zmiana komputera, zmiana drukarki fiskalnej itp.
  • Zabezpieczenie danych Apteki poprzez codzienne, regularnie wykonujące się kopie bazy danych
  • Naprawy uszkodzonych plików bazy danych programu Apteka Malickiego
  • Rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją programu Apteka Malickiego
  • Obsługa akcji Serwisowych – aktualizacja poszczególnych modułów programu Apteka Malickiego jak i bazy danych w oparciu o wytyczne przekazane przez Sertum
  • Lokalizacja przyczyn wszelkich nieprawidłowości działania Programu Aptecznego oraz przekazanie tej informacji
    • do Sertum, gdy przyczyna nieprawidłowości leży po stronie Programu Aptecznego
    • do serwisu sprzętowego Apteki, gdy przyczyna nieprawidłowości leży po stronie wadliwego działania sprzętu zainstalowanego w Aptece bądź niepoprawnej konfiguracji systemu operacyjnego Windows

Dostępność serwisu abonamentowego

  • Czas dostępności Serwisu Abonamentowego
    • dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz okresów świątecznych
  • Zgłaszanie interwencji serwisowych
    • w czasie dostępności Serwisu Abonamentowego: telefonicznie na numer telefonu Autoryzowanego Partnera Serwisowego Sertum
    • przez całą dobę: e‑mailem na adres Autoryzowanego Partnera Serwisowego Sertum lub na adres serwis@sertum.pl
  • Reakcja, czyli kontakt zwrotny z Apteką przez Autoryzowanego Partnera Sertum: niezwłocznie, nie później niż 6 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Partnera z zastrzeżeniem czasu dostępności Serwisu Abonamentowego
  • Podjęcie działań serwisowych: w terminie do 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Partnera z zastrzeżeniem czasu dostępności Serwisu Abonamentowego

Interwencje wykraczające poza opisany zakres czynności oraz czas dostępności

  • Nie wchodzą w zakres Serwisu Abonamentowego
  • Regulowane są indywidualnymi umowami zawieranymi bezpośrednio miedzy Apteką a Partnerem Serwisowym Sertum

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: