- Świadczony przez Sertum w ramach abonamentu za Program Apteczny
- Realizowany wyłącznie
- przez Autoryzowanych Partnerów Serwisowych Sertum lub w sytuacjach tego wymagających bezpośrednio przez Sertum
- poprzez wsparcie telefoniczne lub zdalny dostęp przez Internet do komputera w Aptece za pomocą programu TeamViewer
- Dostępny po
- zgłoszeniu chęci korzystania przez Aptekę z Serwisu Abonamentowego do Sertum na adres serwis@sertum.pl
- opłaceniu bieżącego abonamentu za Program Apteczny na podstawie faktury wystawionej przez Sertum Spółka z o.o.
Zakres czynności objętych Serwisem Abonamentowym
- Wsparcie w zakresie działania poszczególnych funkcji Programu Aptecznego i sposobu ich wykorzystania dla indywidualnych potrzeb Użytkownika
- Przekazywanie do Aptek informacji o zmianach wprowadzonych w kolejnych wersjach Programu Aptecznego
- Pomoc przy samodzielnym generowaniu rozliczeń refundacyjnych oraz korekt rozliczeń refundacyjnych wraz z ich przesyłaniem przez Portal Świadczeniodawcy NFZ
- Pomoc przy samodzielnej instalacji nowych wersji programu Apteka Malickiego przez Użytkownika, rozwiązywanie problemów powstałych podczas aktualizacji programu
- Pomoc przy samodzielnym wgrywaniu aktualnego Wykazu Leków DATUM oraz przepisania zmian objętych Obwieszczeniem Ministra Zdrowia do programu Apteka Malickiego przez Użytkownika, rozwiązywanie problemów powstałych podczas wgrywania i przepisywania zmian
- Pomoc przy samodzielnym wgrywaniu Farmaceutycznej Bazy Danych BAZYL przez Użytkownika, rozwiązywanie problemów powstałych podczas wgrywania BAZYLa
- Korekty w konfiguracji programu Apteka Malickiego w przypadku zmian sprzętowych wymagających takich korekt, np. zmiana komputera, zmiana drukarki fiskalnej itp.
- Zabezpieczenie danych Apteki poprzez codzienne, regularnie wykonujące się kopie bazy danych
- Naprawy uszkodzonych plików bazy danych programu Apteka Malickiego
- Rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją programu Apteka Malickiego
- Obsługa akcji Serwisowych – aktualizacja poszczególnych modułów programu Apteka Malickiego jak i bazy danych w oparciu o wytyczne przekazane przez Sertum
- Lokalizacja przyczyn wszelkich nieprawidłowości działania Programu Aptecznego oraz przekazanie tej informacji
- do Sertum, gdy przyczyna nieprawidłowości leży po stronie Programu Aptecznego
- do serwisu sprzętowego Apteki, gdy przyczyna nieprawidłowości leży po stronie wadliwego działania sprzętu zainstalowanego w Aptece bądź niepoprawnej konfiguracji systemu operacyjnego Windows
Dostępność serwisu abonamentowego
- Czas dostępności Serwisu Abonamentowego
- dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz okresów świątecznych
- Zgłaszanie interwencji serwisowych
- w czasie dostępności Serwisu Abonamentowego: telefonicznie na numer telefonu Autoryzowanego Partnera Serwisowego Sertum
- przez całą dobę: e‑mailem na adres Autoryzowanego Partnera Serwisowego Sertum lub na adres serwis@sertum.pl
- Reakcja, czyli kontakt zwrotny z Apteką przez Autoryzowanego Partnera Sertum: niezwłocznie, nie później niż 6 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Partnera z zastrzeżeniem czasu dostępności Serwisu Abonamentowego
- Podjęcie działań serwisowych: w terminie do 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Partnera z zastrzeżeniem czasu dostępności Serwisu Abonamentowego
Interwencje wykraczające poza opisany zakres czynności oraz czas dostępności
- Nie wchodzą w zakres Serwisu Abonamentowego
- Regulowane są indywidualnymi umowami zawieranymi bezpośrednio miedzy Apteką a Partnerem Serwisowym Sertum
Skomentuj