Wsparcie serwisowe aplikacji Sertum

  • Świadczone przez Zespół Wsparcia Serwisowego Sertum
  • Realizowane za pośrednictwem poczty elektronicznej
  • Dostępne dla Aptek nie zalegających z opłatami abonamentowymi

Zakres czynności wsparcia serwisowego Sertum

  • Przyjmowanie zgłoszeń wszelkich błędów w pracy aplikacji Sertum
  • Przyjmowanie zgłoszeń sugestii nowych funkcjonalności aplikacji Sertum
  • Instruktarz dotyczący instalacji i konfiguracji aplikacji Sertum
  • Instruktarz dotyczący korzystania z aplikacji Sertum
  • Przyjmowanie i rozwiązywanie wszelkich problemów z działaniem aplikacji Sertum

Dostępność usługi wsparcia serwisowego

  • Czas pracy zespołu wsparcia serwisowego Sertum:
    • dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz okresów świątecznych
  • Zgłaszanie interwencji serwisowych:
    • przez całą dobę: e-mailem na adres serwis@sertum.pl
    • w nagłych przypadkach: telefonicznie na numer 71 786 86 13 w czasie pracy zespołu wsparcia serwisowego Sertum
  • Odpowiedź na zgłoszenie:
    • niezwłocznie, nie później niż 6 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia, z zastrzeżeniem czasu pracy zespołu wsparcia serwisowego Sertum
  • Zakończenie realizacji zgłoszenia serwisowago:
    • nie później niż 48 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia, z zastrzeżeniem czasu pracy zespołu wsparcia serwisowego Sertum
Możliwość komentowania Wsparcie serwisowe aplikacji Sertum została wyłączona
%d blogerów lubi to: