Wsparcie serwisowe aplikacji Sertum
- Świadczone przez Zespół Wsparcia Serwisowego Sertum
- Realizowane za pośrednictwem poczty elektronicznej
- Dostępne dla Aptek nie zalegających z opłatami abonamentowymi
Zakres czynności wsparcia serwisowego Sertum
- Przyjmowanie zgłoszeń wszelkich błędów w pracy aplikacji Sertum
- Przyjmowanie zgłoszeń sugestii nowych funkcjonalności aplikacji Sertum
- Instruktarz dotyczący instalacji i konfiguracji aplikacji Sertum
- Instruktarz dotyczący korzystania z aplikacji Sertum
- Przyjmowanie i rozwiązywanie wszelkich problemów z działaniem aplikacji Sertum
Dostępność usługi wsparcia serwisowego
- Czas pracy zespołu wsparcia serwisowego Sertum:
- dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz okresów świątecznych
- Zgłaszanie interwencji serwisowych:
- przez całą dobę: e-mailem na adres serwis@sertum.pl
- w nagłych przypadkach: telefonicznie na numer 71 786 86 13 w czasie pracy zespołu wsparcia serwisowego Sertum
- Odpowiedź na zgłoszenie:
- niezwłocznie, nie później niż 6 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia, z zastrzeżeniem czasu pracy zespołu wsparcia serwisowego Sertum
- Zakończenie realizacji zgłoszenia serwisowago:
- nie później niż 48 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia, z zastrzeżeniem czasu pracy zespołu wsparcia serwisowego Sertum
Dodaj do ulubionych:
Lubię Wczytywanie…
Możliwość komentowania Wsparcie serwisowe aplikacji Sertum została wyłączona