Sertum partnerem firmy Microsoft

Miło nam poinformować, że pod koniec października 2010r nasza firma zyskała tytuł „Microsoft Certified Partner” (Certyfikowany Partner Microsoft).

Na to szczególne wyróżnienie pracowaliśmy od ponad roku, kiedy to otrzymaliśmy status partnera zarejestrowanego (Registered Partner). Jako partner wykazaliśmy się niezbędnymi kompetencjami w zakresie znajomości systemów i narzędzi Microsoft co pozwoliło na przeprowadzenie pomyślnych testów na zgodność z systemem Windows 7 naszego flagowego produktu – aplikacji SERTUM oraz zastosowanie podpisu cyfrowego potwierdzającego wiarygodność aplikacji.

Ponadto referencje jakie otrzymaliśmy od obecnych Klientów potwierdzają, że nasze produkty spełniają ich oczekiwania, a jako partner biznesowy jesteśmy godni zaufania.

Dzięki bliższej współpracy z takim gigantem rynku IT jakim jest firma Microsoft będziemy w stanie jeszcze sprawniej reagować na wszelkie zmiany technologii i sukcesywnie wdrażać je w naszych produktach. W ten sposób chcemy również podkreślić fakt, że bezpieczeństwo danych przetwarzanych przez nasz system jest sprawą nadrzędną, a nasza firma posiada wszelką wiedzę teoretyczną i praktyczną aby takie bezpieczeństwo zapewnić. Ponadto niezwykle istotne są dla nas kwestie przejrzystości i intuicyjności naszych programów – tak aby zmaksymalizować Państwu komfort pracy oraz zminimalizować poświęcony na nią czas.

Na koniec warto wspomnieć, że uczestnictwo w programie partnerskim Microsoft’u pozwala nam wyróżnić się na tle tysięcy firm tworzących oprogramowanie oraz pochwalić jakością rozwiązań dorównującą czołowym polskim producentom oprogramowania.

Komentarze 2 to “Sertum partnerem firmy Microsoft”

  1. Katarzyna Kęska Says:

    Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie na Najlepszy Blog Firmowy Roku 2010 w Polsce.

    To już trzecia edycja konkursu. Minione cieszyły się dużym zainteresowaniem blogujących firm , oraz mediów i branży. W Konkursie na Blog Firmowy Roku 2009 wzięło udział ponad 100 blogów.

    Organizatorem jest Dominik Kaznowski – wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, autor znanego bloga kaznowski.blox.pl i wielu publikacji, m.in. książki „Nowy marketing w Internecie.”

    Celem konkursu jest wyłonienie wyróżniających się blogów korporacyjnych, integracja skupionego wokół nich środowiska oraz popularyzacja bloga jako efektywnego narzędzia PR.

    Blogi będą oceniane w następujących kategoriach: blog młody (3-6 miesięcy), blog dojrzały (6-12 miesięcy), blog profesjonalny (powyżej 1 roku), blog instytucji (istniejący minimum od 3 miesięcy).

    Zgłoszenia/przyjęcia będą przyjmowane do 30 dnia listopada do godziny 23:59.

    Swojego bloga do konkursu najlepiej zgłaszać wpisując jego adres + nazwę firmy w komentarzu pod http://blogifirmowe.wordpress.com/2010/09/14/to-jedziemy-blogi-firmowe-anno-domini-2010/

    Szczegóły: blogifirmowe.wordpress.com


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: