Miło nam poinformować o wydaniu kolejnej wersji platformy SERTUM, w której wprowadzamy wiele usprawnień do wydanej w grudniu zeszłego roku wersji wspomagającej pracę sieci aptek oraz pojedynczych aptek korzystających z naszego modułu optymalizacji.
Już wkrótce zaprosimy Państwa również na naszą odświeżoną stronę Internetową gdzie będzie można poczytać więcej o samej optymalizacji oraz jej możliwościach dla sieci aptek.
Poniżej znajdziecie Państwo zmiany jakie zostały wprowadzone do najnowszej wersji SERTUM:
OGÓLNE:
* Okna listy zadań i kontrahentów działające w trybie wybieraczki są powiększane do 70% rozmiarów ekranu
* Okna tzw. ‚Wybieraczek’ ukrywają przyciski Dodaj, Edytuj, Usuń.
* Konfiguracja – dodano opcję „Po uruchomieniu SERTUM zaloguj automatycznie użytkownika: <wybierz>”
* Nie odbywa się komunikacja z serwerem gdy zapisujemy dokument z widokiem załączników, podczas gdy żaden załącznik nie został dodany
* Aplikacja mogła ulec zawieszeniu gdy stracono w tym czasie połączenie z Internetem podczas czasochłonnych transmisji.
OPTYMALIZACJA:
* Dodano filtry na widoku ‚Raporty sprzedaży’ w module optymalizacji
* Okno „Wybierz zamówienie” resetowało ustawienie filtra „Pokaż zamówienia: (okres)” po zamknięciu okna podglądu pozycji zamówień
* Pobieranie ofert specjalnych – zabezpieczono przed błędem transmisji (np. brak Internetu)
* Sertum Optymalizacja FREE – ograniczenie do 150 pozycji w buforze
ZAMÓWIENIA:
* Na widoku „Zamówienia odebrane” dodano kolumnę „Województwo”.
MAGAZYN:
* Dodano filtr ‚Więcej powiązań towarów niż’ na widoku ‚Kartoteki centralne synt.’
RAPORTY:
* Poprawiono błąd jednego z raportów gdy został wywołany z pustym filtrem ‚Data do’
ROZRACHUNKI:
* Dodanie uprawnień do widoku Rozliczenia w module Finanse dla Menadżera sieci aptek oraz grupy zakupowej
INNE:
* Edycja wpisu kalendarzowego używa ‚leniwej’ wybieraczki zadań
* Sformatowano maile wysyłane do Klientów informujące o procedurze resetowania hasła i utworzenia konta w Sertum, oraz stronę WWW otwieraną do potwierdzenia
* Moduł fakturowania: Zastosowano ‚leniwą’ wybieraczkę dla operacji ‚Utwórz automatycznie’
* W edycji abonamentu zastosowano ‚leniwe’ wybieraczki: kontrahenta, płatnika, oferty
* Dodano operację „Utwórz e-mail” w edycji kartoteki kontrahenta
* Dla zadań dodano status ‚1.3 Wstrzymane’
* Dodano pole ‚Inicjały’ do tabeli osób
* Przy wylogowywaniu/zamykaniu aplikacji program czeka na zakończenie wszystkich wątków


Dodaj komentarz