Jak to zwykle bywa były dwa błędy 🙂 Pierwszy który został rozwiązany dotyczył braku daty ostatniego zakupu (to o czym pisałem w niniejszym poście), drugi o którym prawdopodobnie Pan pisze dotyczył wyszukiwania po nazwie jednego z 44000 produktów na ponad 500000 sklasyfikowanych przez Sertum (chodzi o kombinację słów, a nie różnych towarów). Oba błędy kończyły się tym samym komunikatem. Drugi błąd poprawiliśmy w ciągu 10 minut od pierwszego zgłoszenia więc nie udało nam się już umieścić informacji na blogu.
Obecnie wszystko już powinno działać poprawnie. Jeżeli w dalszym ciągu otrzymuje Pan błędy podczas optymalizacji, proszę o kontakt z naszym działem serwisu (pn – pt, 8:00 – 16:00).
19 września 2014 o 22:03
Błąd nadal występuje
21 września 2014 o 10:48
Jak to zwykle bywa były dwa błędy 🙂 Pierwszy który został rozwiązany dotyczył braku daty ostatniego zakupu (to o czym pisałem w niniejszym poście), drugi o którym prawdopodobnie Pan pisze dotyczył wyszukiwania po nazwie jednego z 44000 produktów na ponad 500000 sklasyfikowanych przez Sertum (chodzi o kombinację słów, a nie różnych towarów). Oba błędy kończyły się tym samym komunikatem. Drugi błąd poprawiliśmy w ciągu 10 minut od pierwszego zgłoszenia więc nie udało nam się już umieścić informacji na blogu.
Obecnie wszystko już powinno działać poprawnie. Jeżeli w dalszym ciągu otrzymuje Pan błędy podczas optymalizacji, proszę o kontakt z naszym działem serwisu (pn – pt, 8:00 – 16:00).