Błąd podczas optymalizacji zamówienia? [POPRAWIONY]

Błąd został już poprawiony.

Jeżeli pojawia się błąd podczas optymalizacji zamówienia, prosimy o tymczasowe wyłączenie poniższej opcji:

Błąd w optymalizacji

W razie dalszych problemów proszę o kontakt: serwis@sertum.pl

Komentarze 2 to “Błąd podczas optymalizacji zamówienia? [POPRAWIONY]”

  1. jmorawski's awatar jmorawski Says:

    Błąd nadal występuje

    • Seweryn Przeździęk's awatar Seweryn Przeździęk Says:

      Jak to zwykle bywa były dwa błędy 🙂 Pierwszy który został rozwiązany dotyczył braku daty ostatniego zakupu (to o czym pisałem w niniejszym poście), drugi o którym prawdopodobnie Pan pisze dotyczył wyszukiwania po nazwie jednego z 44000 produktów na ponad 500000 sklasyfikowanych przez Sertum (chodzi o kombinację słów, a nie różnych towarów). Oba błędy kończyły się tym samym komunikatem. Drugi błąd poprawiliśmy w ciągu 10 minut od pierwszego zgłoszenia więc nie udało nam się już umieścić informacji na blogu.

      Obecnie wszystko już powinno działać poprawnie. Jeżeli w dalszym ciągu otrzymuje Pan błędy podczas optymalizacji, proszę o kontakt z naszym działem serwisu (pn – pt, 8:00 – 16:00).


Dodaj odpowiedź do jmorawski Anuluj pisanie odpowiedzi