03.02.2016 – Problem z zamówieniami do hurtowni Prego (grupa Neuca)

Wysyłka zamówień działa już poprawnie.

W dniu dzisiejszym tj. 3 luty (środa) hurtownia Prego nie odbiera wysyłanych przez Sertum zamówień elektronicznych.

Zamówienia złozone w dniu dzisiejszym i posiadające status Przyjęte mogły nie trafić do realizacji w zwiazku z  tym prosze upewnić się, że takowe zamówienie trafiło do realizacj w dziale telemarketingu hurtowni Prego.

Według informacji uzyskanej w hurtowni – problem jest w tej chwili rozwiązywany, czekay na informacje zwrtoną.

Prosimy owstrzymanie się z wysyłką kolejnych zamówień do hurtowni!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: