Sprawdzenie aktywności aplikacji RaportNet

Bardzo prosimy o sprawdzenie czy w dniu dzisiejszym aplikacja RaportNet uruchomiła się.

Jeżeli RaportNet się nie uruchomił, bardzo prosimy o reinstalacje programu do ścieżki C:\Sertum\RaportNet.

Proces ponownej instalacji programu jest szczegółowo opisany na naszym blogu:
https://blog.sertum.pl/2016/01/25/szybka-instalacja-programu-raportnet/

W razie problemów z prosimy o kontakt z działem serwisu firmy Sertum.

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: