Problemy wywołane aktualizacjami Microsoft Office

Po ostatnich aktualizacjach Microsoft Office użytkownicy Sertum korzystający z pakietu Microsoft Office 2016 lub Microsoft Office 365 mogą mieć problemy z importem danych do Sertum z Excela np. przy imporcie pozycji do grupy asortymentowej. W takiej sytuacji należy ze strony firmy Microsoft doinstalować składniki, które rozwiązują problem [kliknij, aby przejść do strony firmy Microsoft].

Po przejściu na stronę należy kliknąć w przycisk Download:

Następnie, w oknie które się otworzy należy wybrać plik „AccessDatabaseEngine.exe” oraz kliknąć przycisk „Next”:

W następnym kroku należy wskazać, gdzie ma być zapisany plik (można wskazać dowolne miejsce na komputerze). Po pobraniu pliku należy go uruchomić i zezwolić na instalację.

Jeżeli podczas instalacji pojawi się komunikat, że nie można zainstalować wersji 32-bit na systemie 64-bit prosimy o kontakt z naszym serwisem pod numerem telefonu 71 786 86 13.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: