Po ostatnich aktualizacjach Microsoft Office użytkownicy Sertum korzystający z pakietu Microsoft Office 2016 lub Microsoft Office 365 mogą mieć problemy z importem danych do Sertum z Excela np. przy imporcie pozycji do grupy asortymentowej. W takiej sytuacji należy ze strony firmy Microsoft doinstalować składniki, które rozwiązują problem [kliknij, aby przejść do strony firmy Microsoft].
Po przejściu na stronę należy kliknąć w przycisk Download:
Następnie, w oknie które się otworzy należy wybrać plik „AccessDatabaseEngine.exe” oraz kliknąć przycisk „Next”:
W następnym kroku należy wskazać, gdzie ma być zapisany plik (można wskazać dowolne miejsce na komputerze). Po pobraniu pliku należy go uruchomić i zezwolić na instalację.
Jeżeli podczas instalacji pojawi się komunikat, że nie można zainstalować wersji 32-bit na systemie 64-bit prosimy o kontakt z naszym serwisem pod numerem telefonu 71 786 86 13.
Skomentuj