Rozwiązany problem w hurtowni Farmacol S.A.

farmacol

Informujemy, że wznowiliśmy możliwość składania zamówień w hurtowni Farmacol S.A. w związku z rozwiązaniem problemu z przyjmowaniem plików z zamówieniami przez serwer FTP hurtowni.

Od godziny 16:00 30 grudnia serwer FTP hurtowni FARMACOL S.A. przestał przyjmować wysyłane pliki z zamówieniami Aptek. W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji ze strony hurtowni o planowanej przerwie w pracy serwera, możliwość wysyłki zamówień przez Sertum do tej hurtowni została wstrzymana 30 grudnia o godzinie 19:00.

Zamówienia złożone 30 grudnia w godzinach 16:00 – 19:00, oczekujące na realizację na statusie „Transmisja”, zostały pomyślnie wysłane do hurtowni.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: