Po przeprowadzonych zmianach, Sertum wznowiło możliwość wysyłki zamówień do hurtowni Lubfarm.
W dniu wczorajszym hurtownia Lubfarm zmieniła numeracje kart w hurtowni o czym nie poinformowała firmy Sertum z odpowiednim wyprzedzeniem.
Działania hurtowni spowodowały tym samym, że w systemie Sertum znajdują się obecnie zdublowane kartoteki. Dostaliśmy również sygnały od aptek, że zamówienia nie są w całości przez Lubfarm realizowane.
Powyższe problemy mogą również skutkować zamówieniem przez aptekę innego preparatu, niż ten znajdujące się w buforze zamówień Sertum.
Hurtownia przesłała do Sertum plik z konwersją danych, jednak również w nim znajdują się zdublowane karty.
Mając na uwadze dobro naszych Użytkowników zostaliśmy zmuszeni do zablokowania możliwości wysyłki zamówień do hurtowni Lubfarm, do czasu wyjaśnienia sprawy przez hurtownię.
Skomentuj