Aktualizacja – Poważny problem w hurtowni Farmacol S.A.

Jak już pisaliśmy w poprzednim wpisie, od godz. 22:00 23 listopada (piątek) serwer FTP hurtowni FARMACOL S.A. nie przyjmuje składanych zamówień. Zwykle weekendowe przerwy w pracy serwera FTP hurtowni trwały od kilku do co najwyżej kilkunastu godzin.

Niniejszy wpis jest wykonywany o godz. 02:50 26 listopada (poniedziałek) i serwer FTP hurtowni wprawdzie działa, ale możliwość wysyłki plików na konta wszystkich Aptek jest nadal zablokowana.

Czekamy na rozwiązanie problemu po stronie hurtowni. Będziemy Państwa informować o wszystkich zmianach sytuacji.

Jeśli Państwa ostatnie zamówienie do hurtowni FARMACOL S.A. posiada status „Transmisja” i – nie chcąc czekać na rozwiązanie problemu – zdecydowali Państwo ponowić je w innej hurtowni, w celu uniknięcia zdublowania dostaw zlecenie anulowania Państwa zamówienia w hurtowni FARMACOL S.A., wraz z numerem zamówienia, prosimy wysłać na adres serwis@sertum.pl.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: