W związku ze zmianą formatu bazy leków URPL udostępnianej przez CSIOZ na platformie P2, zmieniono format odpowiedniej tabeli w programie Apteka Malickiego. Bez aktualizacji programu Apteka Malickiego do wersji z dnia 2019.02.13, od 16 lutego mogą przestać wysyłać się Dokumenty Realizacji Recept.
Na początku przyszłego tygodnia zostanie wydana kolejna wersja umożliwiająca wysyłkę korekt i wycofań DRR.
18 lutego 2019 o 07:31
Mimo aktualizacji DRR nie wysyła się.
19 lutego 2019 o 00:20
Proszę wymusić pobranie URPL uruchamiając (przy zamkniętym programie na pozostałych stanowiskach) Funkcje -> Zamknięcie rachunku -> Rezygnacja i powrót (aby rachunek nie został zamknięty). Wówczas powinna zostać pobrana z P2 aktualna baza URPL.
20 lutego 2019 o 07:56
Robiłam tak już trzykrotnie, nie licząc rzeczywistego zamknięcia rachunku w sobotę, dzisiaj znowu i za każdym razem proces zatrzymuje się na oko w 1/5 paska, a komunikat na czerwonym tle brzmi „UWAGA! TimeOut wciśnij dowolny klawisz”.
22 lutego 2019 o 14:26
DRR u mnie nadal się nie wysyłają, ta sytuacja trwa już od 16 lutego. Czy coś się zmieniło w tym temacie? Mogę liczyć na jakąś pomoc?
22 lutego 2019 o 14:29
Bardzo proszę z zgłoszenie problemu na adres serwis@sertum.pl
Otrzyma Pani instrukcję, jak rozwiązać problem.
22 lutego 2019 o 13:14
czy będzie instrukcja podłączania programu Apteka Malickiego do ZSMOPL ?
22 lutego 2019 o 13:22
Tak, będzie. Obecny termin wejścia w życie obowiązku raportowania do ZSMOPL nosi znamiona realnego. Dlatego prace nad implementacją ZSMOPL w programie Sertum Apteka Malickiego już trwają.