Problem w hurtowni Farmacol S.A.

Wysyłka zamówień do hurtowni Farmacol została wznowiona.

Od godz. 7:00 1 lipca serwer FTP hurtowni FARMACOL S.A. nie przyjmuje składanych zamówień. Z informacji uzyskanej od hurtowni wynika, że wyłączyła wszystkie elektroniczne kanały zamówień (FTP, EWD) , gdyż realizuje przeceny. W związku z zaistniałą sytuacją możliwość wysyłki zamówień przez użytkowników Sertum do tej hurtowni została wstrzymana do czasu usunięcia problemu po stronie hurtowni.

Apteki powinny składać zamówienia telefonicznie.

Zamówienia o statusie „Transmisja” oczekują na realizację i zostaną przesłane do hurtowni gdy tylko zostanie przywrócone poprawne działanie serwera FTP hurtowni.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: