Szanowni Państwo z informacji dostępnej na stronie NMVO wynika, że niebawem dotychczasowe hasła z których korzystają Państwo w module FMD stracą ważność.
Aplikacja Sertum będzie wtedy działała w trybie Offline. Aby ponownie działała Online, konieczne będzie wykonanie zmiany hasła.
Należy to zrobić korzystając z instrukcji umieszczonej w komunikacie na stronie NMVO:
https://www.nmvo.pl/pl/aktualnosci/zmiana-hasla-w-plmvs
lub zrobić to za pomocą aplikacji Sertum.
Aby zmienić hasło w konfiguracji aplikacji Sertum, należy wejść w System -> Konfiguracja -> Konfiguracja FMD i zmienić Hasło, następnie sprawdzić poprawność połączenia za pomocą przycisku Testowanie konfiguracji. Po udanym połączeniu należy zapisać konfigurację za pomocą przycisku Zapisz i zamknij.
Nowe hasło należy wprowadzić na wszystkich stanowiskach na których jest uruchomiony moduł Sertum FMD.
Po zapisaniu zmienionego hasła prosimy przelogować się w aplikacji Sertum.
16 stycznia 2020 o 13:46
Dzień dobry. Czy hasło można zmienić szybciej zanim wygaśnie?
16 stycznia 2020 o 13:56
Dzień dobry. Oczywiście hasło można zmienić w dowolnym momencie. Opis jak to zrobić znajduje się w komunikacie, a dokładniej w pliku pdf na dole komunikatu o nazwie Zmiana hasła w PLMVS .
17 stycznia 2020 o 15:36
No dobrze, ale czy wykonanie zmiany hasła na kilku stanowiskach nie spowoduje za każdym razem tej zmiany? Bo jeśli tak, to zawsze będzie aktulane hasło na jednym stanowisku, a na pozostałych nie i bedzie praca off-line.
17 stycznia 2020 o 16:14
Panie Januszu, na każdym ze stanowisk należy wpisać hasło, które uzyskamy w wyniku zmiany aktualnego.Nie ma potrzeby resetować hasła na każdym ze stanowisk. We wpisie jest informacja „Nowe hasło należy wprowadzić na wszystkich stanowiskach na których jest uruchomiony moduł Sertum FMD.” W razie pytań, służymy pomocą 😉