Z informacji uzyskanej od hurtowni FARMACOL wynika, że w dniach 1 sierpnia 2020 od godziny 18:00 do 1 sierpnia 2020 do godziny ok. 20:00 (sobota), dział IT hurtowni prowadził prace techniczne i hurtownia nie obsługiwała w tym czasie zamówień elektronicznych, wysyłanych na konta FTP aptek. Hurtownia nie poinformowała firmy Sertum o planowanych pracach.
Dlatego też wysłane w tych dniach zamówienia nie zostały zrealizowane, a zamówienia posiadały status Transmisja. Zamówienia o tym statusie zostały zmienione na Anulowane.
Aby ponownie wysłać takie zamówienie, należy posłużyć się operacją Dodaj do bufora.
Jak to zrobić:
Operacja znajduje się w Buforze zamówienia w Zamówienia wysłane. Operacja
pozwala skopiować zaznaczone towary z powrotem do bufora zamówienia. W ten sposób łatwo można zamówić ponownie towary, które zostały anulowane przez hurtownie (np. z powodu braku wystarczającej ilości na magazynie).
W tym celu należy zaznaczyć wybraną pozycję przesunięcia, a następnie kliknąć operację .
Skomentuj