W nowym raporcie, możemy sprawdzić, na których towarach w aptece pojawiły się zaliczki i czy są aktualnie rozliczone.
Gdzie się znajduje?
Moduł Raporty specjalne-> widok Zaliczki na towary

Raport wyświetla dane z aptek pracujących na bazie Firebird lub Oracle.
Aby pobrać dane o zaliczkach można po prostu kliknąć przycisk wtedy pobiorą się dane z wszystkich aptek bez ograniczenia czasowego (UWAGA! Brak domyślnych filtrów). Jeżeli chcemy zawęzić dane to należy kliknąć Filtry [Ctrl+F].
Następnie uzupełnić filtry Data Od: oraz Data Do: i wskazać wybrany magazyn lub magazyny. Dane możemy zawęzić również po Nazwie towaru lub uwzględnić tylko te towary, dla których zaliczki są nierozliczone – zaznaczając filtr „Tylko nierozliczone”. Zaznaczenie filtra Tylko nierozliczone spowoduje uwzględnienie na raporcie tylko tych preparatów dla których suma Ilości zaliczek jest różna od 0.

Po pobraniu danych raport prezentuje się w sposób następujący:

Raport zawiera następujące kolumny:
- Magazyn – nazwę magazynu w systemie Sertum
- Indeks – indeks preparatu z systemu apteki
- Datę transakcji – data dodania lub ściągnięcia zaliczki w systemie aptecznym
- Nazwę towaru – nazwa kartoteki apteki w systemie aptecznym
- CU – oznaczenie leków z ceną urzędową
- Ilość – 1 oznacza dodanie zaliczki, -1 oznacza ściągnięcie zaliczki
- Stan mag. – aktualny stan magazynowy kartoteki
- Kwota zaliczki netto
- Kwota zaliczki brutto
- Personel – imię i nazwisko personelu
- Lekarz – numer prawa wykonywania zawodu
- EAN – numer EAN
- Bloz – numer BLOZ
Widok domyślnie posortowany jest po magazynie i indeksie.
W raporcie sprawdzimy jakie kwoty zaliczek zostały wpłacone (kwota dodatnia), oraz jaka kwota w ramach zaliczek została już rozliczona (kwota ujemna). Jest to raport poglądowy, mający na celu weryfikacje jaka kwota lub liczba zaliczek nie została jeszcze rozliczona. Zaliczki pobrane nie są powiązane z rozliczeniami zaliczek.
Identyfikacje umożliwiło by pobranie danych pacjenta od którego wpłynęła wspomniana zaliczka. Niestety zgodnie z RODO do systemu Sertum nie pobieramy danych pacjentów.
Raport włączany na specjalne życzenie klienta, w celu włączenia raportu prosimy o kontakt z naszym serwisem: serwis@sertum.pl lub 71 786 86 13
Skomentuj