Uprzejmie informujemy, że zgodnie z komunikatem z systemu e-Zdowie, w dniu dzisiejszym może nie działa realizacja e-recept.
Treść komunikatu poniżej:
„Centrum e-Zdrowia informuje, że mogą występować okresowe trudności z wystawianiem recept i skierowań, związane z usługami świadczonymi przez zewnętrznego dostawcę. Usługi mogą być okresowo niedostępne.
Eksperci Centrum e-Zdrowia monitorują sytuację i pozostają w stałym kontakcie z zewnętrznym podmiotem odpowiedzialnym m.in. za utrzymanie systemów IKP i mojeIKP, który zidentyfikował problemy mające wpływ na płynność funkcjonowania systemów. Centrum e-Zdrowia współpracuje z zewnętrznym dostawcą oraz producentem urządzeń, w których odnotowano problemy techniczne, w celu jak najszybszego usunięcia występujących trudności.
Odnotowywane problemy pozostają bez wpływu na bezpieczeństwo danych w systemie e-zdrowia (P1) w Polsce.
W przypadku trudności z realizacją recepty zalecane są dwa rozwiązania:
W przypadku braku konieczności realizacji recepty dziś (9.06.2025) zachęcamy do jej wykupienia w kolejnych dniach.
Pilne recepty mogą być realizowane bez wykorzystania systemu P1, zgodnie z procedurą: Wystawienie i realizacja e-recept w razie braku dostępu do systemu e-zdrowie – instrukcjaotwiera się w nowej karcie„


Dodaj komentarz