Gdzie sprawdzić powiązania leków (towarów) ?

Podczas pracy z buforem optymalizacji zamówień tworzysz wiele powiązań. Dzieje się to automatycznie, półautomatycznie lub tworzysz je ręcznie. Opracowujesz zamówienie, wysyłasz. Tego samego dnia lub w dniu następnym przyjeżdża dostawa wśród której znajduje się towar… którego nie potrzebujesz.
Jak to się stało? Kto zawinił? Ty? Komputer? Sertum? Dostawca? – te pytania zadawałeś sobie na pewno nieraz.
Aplikacja Sertum zamawia towary u dostawców zgodnie z indeksem towaru hurtowni. Oznacza to, że jeżeli powiązania Twojego towaru z towarami dostawcy są prawidłowe – wina prawdopodobnie leży po stronie dostawcy. Ale jak sprawdzić powiązania skoro pozycje zostały już wysłane, a więc usunięte z aktualnego bufora optymalizacji?

Aby sprawdzić wszystkie dotychczas stworzone powiązania wybieramy w górnym menu: System -> Konfiguracja, a następnie widok Powiązania kartotek i klikamy Pobierz [F5].
Ukaże się lista podobna do przedstawionej poniżej:

Konfiguracja: Powiązania kartotek

Konfiguracja: Powiązania kartotek

Trzy pierwsze kolumny (żółte) prezentują dane Twoich towarów w aptece. Kolejne to informacje o powiązaniu do towaru w hurtowni. Pozycja w jednej linii powinna odpowiadać dopasowanemu towarowi – jeśli tak nie jest należy taką sytuację poprawić: przycisk Edytuj [F4].
Aby wyszukać źle powiązany towar należy użyć aktywnych filtrów, tak jak na poniższym przykładzie gdy chcesz wyszukać towar wg nazwy towaru dostawcy, który został dostarczony zamiast pożądanego:

Znaleziony błąd powiązań

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: