Czasami zdarza się, że uruchomiony RaportNet nie działa. Może to być spowodowane:
a) wyłączeniem aplikacji
lub
b) zawieszeniem systemu.
1. W przypadku wyłączonego programu (a) należy oczywiście uruchomić go ponownie.
Jak to zrobić?
Zaczynamy od menu Start, a następnie Programy. Na liście zainstalowanych programów odszukujemy pozycję RaportNet i otwieramy plik. Teraz wystarczy już tylko kliknąć na ikonkę programu.
Spowoduje to uruchomienie okna aplikacji.
2. Jeżeli natomiast program się zawiesił (b) i nie można go wyłączyć przyciskiem , należy wymusić zamknięcie programu.
Aby tego dokonać, wchodzimy w Menedżera zadań (klikając prawym przyciskiem myszy pasek zadań, a następnie wybierając polecenie Menedżer zadań lub naciskając klawisze CTRL+SHIFT+ESC). Uruchomi to okno Menedżera zadań. Na zakładce Procesy należy wyszukać i kliknąć pozycję RaportNet.exe oraz kliknąć Zakończ Proces.
To działanie bezwarunkowo zamknie program.
Następnie należy oczywiście uruchomić ponownie program, jak zostało to opisane w punkcie 1.
Skomentuj