Promocje bez rabatu handlowego

Wraz z nową wersją programu wprowadziliśmy możliwość wprowadzania promocji bez uwzględnienia rabatu handlowego w hurtowni. Opcja oznaczenia oferty promocyjnej jako z ceną końcową w hurtowni realizującej zamówienie dostępna jest w trakcie dodawania nowej oferty promocyjnej.

Towar z ceną końcową to towar, na który nie jest naliczany rabat handlowy w hurtowni realizującej zamówienie.
Po zatwierdzeniu tak stworzonej promocji będzie ona widoczna na liście w module Oferty i zamówienia.
Promocje bez rabatu handlowego mają zaznaczoną tą opcję na zakładce Nagłówek.

Na widoku Zamówienia wysłane w kolumnie Rabat widać zaś wartość procentową naliczanego rabatu.

Objaśnienia oznaczeń:

10%  – rabat handlowy w hurtowni,
+10%  – rabat producenta,
10%+15%  – rabat producenta z rabatem handlowym.

Takie promocje są oczywiście brane pod uwagę podczas optymalizacji w buforze zamówienia dziennego. Podgląd wykorzystanych rabatów mamy w dolnym pasku bufora:

Dzięki temu można dokładnie sprawdzić jaki rabat jest uwzględniany przy danej pozycji zamówienia.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: