Utrudnienia w realizacji zamówień do hurtowni Intra Warszawa

Hurtownia Intra Warszawa zmieniła system informatyczy, który służy do obsługi zamówień dziennych.

Aby zamówienia były obsługiwane dotychczasową drogą,  konieczne jest wykonanie zmian konfiguracyjnych po stronie aplikacji Sertum.

W chwili obecnej czekamy na przekazanie od hurtowni Intra nowych danych do konfiguracji aptek.

Jeżeli status zamówienia wysłanego do Intry Warszawa (moduł Bufor zamówień-> widok Zamówienia wysłane) posiada długo status Przyjęte, oznacza to, że zamówienie nie trafiło do hurtowni i w celu zrealizowania go należy skontaktować się telefonicznie z działem telemenretingu Intry.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: