Aktualizacja zasad wsparcia serwisowego Sertum

Sertum Sp. z o.o. świadczy wsparcie serwisowe w ramach opłacanego abonamentu przez użytkowników swoich aplikacji. Stale rosnąca liczba naszych klientów zmusza nas do uporządkowania zasad wsparcia serwisowego tak, aby większa liczba zgłoszeń serwisowych nie odbiła się negatywnie ani na jakości usługi, ani na poziomie jej dostępności dla użytkowników.

W tym celu zespół wsparcia serwisowego został wyposażony w nowe narzędzia. Wszystkie zgłoszenia od naszych klientów są obecnie rejestrowane i procedowane zgodnie z nowym regulaminem. Nasi klienci są powiadamiani pocztą elektroniczną o każdej aktualizacji swojego zgłoszenia oraz o jego rozwiązaniu i zamknięciu. Wprowadziliśmy zróżnicowanych poziom usług w zależności od rodzaju abonamentu za usługę Sertum.

Bez zmian pozostaje adres skrzynki pocztowej – serwis@sertum.pl – zespołu wsparcia serwisowego. Na tę skrzynkę są kierowane wszystkie zgłoszenia od użytkowników i z niej wychodzą powiadomienia i odpowiedzi.

Przykładamy dużą wagę do poziomu zadowolenia klientów z usługi wsparcia serwisowego. Jej poziom, dostępność i czasy reakcji konsultantów są na bieżąco monitorowane.

Nowa organizacja wsparcia serwisowego będzie także obejmować użytkowników naszego Programu Aptecznego.

SertumHotline

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: