Jak dodać ponownie do bufora z zamówienia lub przesunięcia pozycje odrzucone?

Operacja  znajduje się w Buforze zamówienia w widoku Przesunięcia wysłane oraz Zamówienia wysłane. Operacja  pozwala skopiować zaznaczone towary z powrotem do bufora zamówienia. W ten sposób łatwo można zamówić ponownie towary, które zostały anulowane przez hurtownie (np. z powodu braku wystarczającej ilości na magazynie).

Należy jednak pamiętać, że przenieść do bufora można tylko te pozycje zamówień, które były wysłane z bufora zamówienia.

Widok Przesunięcia wysłane posiada również operację  , która umożliwia dodanie pozycji z przesunięcia (np. takich, które zostały odrzucone) do bufora zamówienia. W tym celu należy zaznaczyć wybraną pozycję przesunięcia, a następnie kliknąć operację .

Widok przesunięcia wysłane

Widok zamówienia wysłane

Jeżeli będziemy Dodawać do bufora pozycje z widoku Zamówienia wysłane, to po naciśnięciu przycisku  pojawi się okno z komunikatem:

Dodaj tylko ilość brak – operacja umożliwia dodanie ponownie do bufora jedynie ilości znajdujących się w kolumnie B.

Oznacz jako brak tymczasowy – oznacza założenie 24 h blokady optymalizacji zamówienia tej pozycji dla hurtowni, która odrzuciła zamówienie.

Brak tymczasowy widoczny jest oknie Towary w hurtowniach, pozycja na braku jest wyszarzana.

Ponownie klikamy  i przejściu do widoku Pozycje bufora pojawi się tam nowa pozycja dodana z przesunięcia lub z zamówienia (w zależności od tego w jakim widoku się znajdujemy).

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: