Problem w hurtowni Farmacol S.A.

Od godz. 14:30 15 kwietnia serwer FTP hurtowni FARMACOL S.A. nie realizował prawidłowo składanych zamówień. Dla części aptek zamówienia mogły zostać nie zrealizowane do dzisiaj.  Zamówienia te posiadają aktualnie status „Przyjęte„.

Jeżeli w Państwa aptece wystąpił taki problem, bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z telemarketingiem hurtowni Farmacol, lub ponowne wysłanie zamówienia za pomocą aplikacji Sertum. Wczorajsze zamówienia nie będą ponowie wysłane.

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: