Problem z realizacją zamówień w hurtowni z grupy Neuca

Hurtownia Neuca poinformowała Sertum, że wszystkie zaległe zamówienia zostały zrealizowane, a zainstalowały problem został rozwiązany.

Od niedzieli tj. 9 czerwca 2019 do dzisiaj tj. poniedziałek do godziny 8:30 w hurtowniach z grupy NEUCA pojawiły się problemy z obsługą zamówień realizowanych za pomocą kont FTP. Z informacji  uzyskanych od hurtowni wynika, że pracują nad poprawą zaistniałej sytuacji. Z tego co zauważyliśmy, zamówienia wysłane dzisiaj po godzinie 8:35 są już realizowane w normalnym trybie.

Zamówienia wysyłane w tych dniach i znajdujące się na statusie „Przyjęte” nie trafiły do realizacji.

Czekamy na oficjalną informacje od hurtowni, po jej uzyskaniu niezwłocznie poinformujemy Państwa, jakie dalej należy podjąć kroki.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: