Wysyłka zamówień do hurtowni Itero Silfarm jest już możliwa.
Od godz. 13:15 dnia 14 czerwca (piątek) została zablokowana możliwość wysyłki zamówień do hurtowni Itero-Silfarm.
Hurtownia zmieniła konfiguracje kont FTP aptek, i nie poinformowałam o tym Sertum. Takie działanie powoduje konieczność wykonania rekonfiguracji aptek, które korzystają z zamówień tej hurtowni.
Powyższe problemy mogą również skutkować zamówieniem przez aptekę innego preparatu, niż ten znajdujący się w buforze zamówień Sertum.
Mając na uwadze dobro naszych Użytkowników zostaliśmy zmuszeni do zablokowania możliwości wysyłki zamówień do hurtowni Itero Silfarm, do czasu wyjaśnienia sprawy przez hurtownię.
15 czerwca 2019 o 13:03
Witamy,
zmiany rzeczywiście były wprowadzane przez nas ze względów bezpieczeństwa.
Wszystkie apteki (nie tylko klienci hurtowni Itero-Silfarm), których dotyczyła zmiana otrzymały informację (nową konfigurację i instrukcję zmiany) na adresy e-mail zapisane w naszych bazach jako kontaktowe.
W razie potrzeby wsparcia prosimy apteki o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (NEUKONTAKT: 800 804 805) lub w tematach technicznych na Service Desk Grupy NEUCA (56 669-51-08).
Prosimy gorąco o odblokowanie naszym klientom dostępu do oferty naszych hurtowni.