W ubiegły weekend (13-15 listopada 2020) hurtownia Salus przeprowadziła inwentaryzacje.
Od godziny 20:00 w piątek do godziny 10:00 w niedzielę nie działały konta FTP aptek.
Hurtownia nie powiadomiła o tym fakcie Sertum, dlatego też wysłane w tych dniach zamówienia nie zostały zrealizowane, a zamówienia nadal posiadają status Transmisja. Zamówienia o tym statusie zostały zmienione na Anulowane.
Aby ponownie wysłać takie zamówienie, należy posłużyć się operacją Dodaj do bufora.
Jak to zrobić:
Operacja znajduje się w Buforze zamówienia w Zamówienia wysłane. Operacja
pozwala skopiować zaznaczone towary z powrotem do bufora zamówienia. W ten sposób łatwo można zamówić ponownie towary, które zostały anulowane przez hurtownie (np. z powodu braku wystarczającej ilości na magazynie).
W tym celu należy zaznaczyć wybraną pozycję przesunięcia, a następnie kliknąć operację .
Skomentuj