Wszystkie apteki, które wysłały do Sertum odpowiedni formularz oraz skonfigurowały aplikacje zgodnie z wpisem umieszczonym na naszym Blogu: https://blog.sertum.pl/2019/04/11/konfiguracja-modulu-fmd-w-aplikacji-sertum/ mają możliwość sprawdzenia w aplikacji Sertum, jakie dane zostały zaraportowane do fundacji KOWAL.
Jak to zrobić ?
Aby to zrobić należy otworzyć moduł FMD , wtedy automatycznie otwiera się widok Historia operacji. Domyślnie w widoku pobierają się dane za dzień dzisiejszy. Aby sprawdzić historię skanowań z konkretnego okresu czasu należy posłużyć się przyciskiem Filtry [Ctrl+F] i w filtrach „Data Od:” należy wskazać wybraną datę.
Widok został domyślnie pogrupowany po Dacie, to oznacza, że na górze listy znajdują się najbardziej aktualne operacje.
W zestawieniu widnieją następujące kolumny:
- Operacja – oznaczenie rodzaju wykonanej operacji. Rozróżnić możemy takie operacje jak: Wydanie, Wycofanie wydania, Weryfikacje, Niszczenie itp.
- Status – informacja uzyskana z serwerów fundacji KOWAL dotycząca zeskanowanego preparatu
- Nr opakowania [SN] – numer serii skanowanego preparatu
- Kod produktu [GTIN/PC] – kod EAN skanowanego preparatu
- Data ważności [EXP] – data ważności skanowanego preparatu zapisana w formacie dzień-miesiąc -rok
- Nr serii [LOT] – numer serii leku zeskanowanego preparatu
- Login – login w aplikacji Sertum na którym miało miejsce skanowanie
Skomentuj