Z informacji uzyskanej od hurtowni FARMACOL wynika, że w dniu 31 sierpnia 2021 (wtorek) od godziny 22:00 do 1 września 2021 (środa) godzina 12:00 (szacowany czas pod warunkiem braku opóźnień w procesie) nie będzie możliwości złożenia zamówienia drogą elektroniczną oraz pobrania faktur. W związku z tym blokujemy wysyłkę zamówień do hurtowni Farmacol w aplikacji SERTUM.
W sprawie zamówień prosimy o kontakt bezpośrednio z hurtownią Farmacol.
24 września 2021 o 16:52
Nie wiem, kto jest za to odpowiedzialny, ale w imieniu swoim i reszty personelu błagam, darujcie sobie Państwo te nic nie wnoszące gify, zwłaszcza gif z wózkiem widłowym jest wyjątkowo irytujący. Nie jest to tylko moje zdanie i o ile dobrze pamiętam, ten temat był nawet poruszany na grupie facebookowej. Pamiętam, że ktoś uzasadniał ich zastosowanie chęcią przyciągnięcia uwagi, ale nie jesteśmy głąbami kapuścianymi, pozwólcie nam przyjąć informację, potwierdzić jej przyjęcie i nie musieć później oglądać wózka widłowego wjeżdżającego w półki w magazynie jeszcze przez kolejny miesiąc… Kto miał zobaczyć, ten już to zobaczył, a info o przerwie w realizacji zamówień (właśnie to z wózkiem) przedawnia się praktycznie tego samego dnia, więc wielki przykuwający uwagę (w teorii) gif mija się z celem. Wytłuszczona czcionka lub jaskrawy kolor też powinny zrobić robotę. A najlepiej opcja „potwierdzam przeczytanie, nie pokazuj ponownie”…
27 września 2021 o 11:37
Pani Paulino,
Gif z wpisu został usunięty. Mam nadzieję, że pomocnym rozwiązaniem może okazać się zamknięcie okna „Witaj w Sertum”.
ZESPÓŁ SERTUM
29 września 2021 o 10:59
Dziękuję w imieniu wszystkich zainteresowanych, a w przyszłości na pewno skorzystam z wskazówki 🙂