Od dnia 17.09.2025 wraz z nową wersją aplikacji Sertum wprowadziliśmy raport, który pozwala na na sprawdzenie towarów wstrzymanych w aptece.
Gdzie się znajduje?
Moduł Raporty i analizy -> widok Towary wstrzymane

Jak działa?
W pierwszej kolejności należy należy ustawić filtry. W tym celu klikamy przycisk Filtry [Ctrl+F], gdzie możemy ustawić następujące warunki:

Jeżeli nie ustawimy żadnego filtra, wówczas pobierzemy dane dla wszystkich aptek w sieci oraz dla wszystkich towarów.

Raport zawiera następujące kolumny:
- Magazyn– nazwa apteki
- Data – data wstrzymania towaru
- Indeks – indeks towaru z programu aptecznego
- Nazwa towaru– nazwa towaru z programu aptecznego
- Ilość – ilość wstrzymana
- Wartość – wartość towarów wstrzymanych w cenach zakupu netto po rabacie
- Ilość akt. – ilość aktualna z danej dostawy
- Stan mag. – stan magazynowy towaru (wszystkie dostawy)
- Data ważności – data ważności towaru
- Seria – seria z programu aptecznego
- Powód wstrzymania – powód wstrzymania z programu aptecznego
- Wtrzymał – imię i nazwisko operatora z programu aptecznego
- Ilość zak.– ilość zakupiona
- Cena net. rab – cena zakupu netto po rabacie
- Data zakupu – data zakupu wstrzymanego towaru
- Dokument zakupu – numer dokumentu zakupu, z którego pochodzi dostawa
- Dostawca – nazwa dostawcy z programu aptecznego
- BLOZ
- BAZYL
- EAN


Dodaj komentarz