Raport Towary wstrzymane

Od dnia 17.09.2025 wraz z nową wersją aplikacji Sertum wprowadziliśmy raport, który pozwala na na sprawdzenie towarów wstrzymanych w aptece.

Gdzie się znajduje?

Moduł Raporty i analizy -> widok Towary wstrzymane

Jak działa?

W pierwszej kolejności należy należy ustawić filtry. W tym celu klikamy przycisk Filtry [Ctrl+F], gdzie możemy ustawić następujące warunki:

Jeżeli nie ustawimy żadnego filtra, wówczas pobierzemy dane dla wszystkich aptek w sieci oraz dla wszystkich towarów.

Raport zawiera następujące kolumny:

  1. Magazyn– nazwa apteki
  2. Data – data wstrzymania towaru
  3. Indeks – indeks towaru z programu aptecznego
  4. Nazwa towaru– nazwa towaru z programu aptecznego
  5. Ilość – ilość wstrzymana
  6. Wartość – wartość towarów wstrzymanych w cenach zakupu netto po rabacie
  7. Ilość akt. – ilość aktualna z danej dostawy
  8. Stan mag. – stan magazynowy towaru (wszystkie dostawy)
  9. Data ważności – data ważności towaru
  10. Seria – seria z programu aptecznego
  11. Powód wstrzymania – powód wstrzymania z programu aptecznego
  12. Wtrzymał – imię i nazwisko operatora z programu aptecznego
  13. Ilość zak.– ilość zakupiona
  14. Cena net. rab – cena zakupu netto po rabacie
  15. Data zakupu – data zakupu wstrzymanego towaru
  16. Dokument zakupu – numer dokumentu zakupu, z którego pochodzi dostawa
  17. Dostawca – nazwa dostawcy z programu aptecznego
  18. BLOZ
  19. BAZYL
  20. EAN

Dodaj komentarz