Plany aptek

W module Statystyki  znajduje się widok Plany aptek, który pozwala na ustawianie planowanych parametrów wynikowych aptek i sprawdzenie na raporcie czy zakładany plan został wykonany. Widok dostępny jest dla menedżerów sieci aptek.

Gdzie się znajduje?

Należy otworzyć moduł Statystyki, klikając ikonę w menu obrazkowym, a następnie przejść do widoku Plany aptek, do którego dostęp znajduje się na panelu bocznym po prawej stronie ekranu.

 

Jak to działa?

Aby dodać nowy plan należy kliknąć przycisk dodaj2, który znajduje się na pasku akcji. Wówczas otworzy się nowe okno, które składa się z czterech widoków. W widoku Nagłówek należy wpisać nazwę planu, wybrać jego rodzaj – cykliczny lub okresowy oraz wypełnić wymagane pola.

Następnie należy przejść do widoku Apteki i wybrać apteki, dla których ma zostać utworzony plan:

Kolejnym krokiem jest wybór celów w widoku Pozycje. Po kliknięciu przycisku dodaj2 pojawi się nowa pozycja, następnie należy wybrać w listy Rodzaj oraz wypełnić pole Cel (np. Ilość pacjentów – 500 lub  Sprzedaż netto – 3000).

Ostatni widok Raportu zawiera informacje dotyczące wykonania planu w formie tabeli przestawnej. Widok ten zostanie w pełni uzupełniony po upływie okresu czasu, na który plan był zakładany – np.

Aby dodać dodatkowe pola do tabeli (Cel, Procent, Realizacja) należy je przytrzymać i przeciągnąć z góry okna do tabeli, w sposób pokazany na obrazu powyżej.

W efekcie końcowym tabela otrzyma następujący wygląd:

Aby otrzymać dane łączne z całego okresu należy kliknąć ikonę  znajdującą się w polach kolumny Pozycje.

 

Jedna odpowiedź to “Plany aptek”

  1. Sertum – ver. 2.29.9 | Blog platformy Sertum Says:

    […] Dodano widok Plan aptek w module Statystyki , który pozwala ustawianie planowanych parametrów wyn… […]


Dodaj komentarz