Aktualizacja Certyfikatu do ZSMOPL

W ramach trwających prac nad ulepszeniem modułu ZSMOPL firma Sertum zauważyła, że przy aktualizacji obecnie działających Certyfikatów może pojawić się chwilowy problem z wysyłką raportów do ZSMOPL.

System ZSMOPL jest przygotowany w taki sposób, że wysyłany raport musi być podpisany tym samym certyfikatem, który został umieszczony na portalu ZSMOPL.

Problem pojawia się w sytuacji, gdy zmiana certyfikatu przez aptekę odbywa się w czasie między wysyłką komunikatu, a jego przetworzeniem przez system ZSMOPL (komunikaty przez system ZSMOPL są przetwarzane z opóźnieniem zależnym od aktualnego obciążenia systemu). W takiej sytuacji wysłany komunikat jest podpisany „starym certyfikatem”, a system ZSMOPL próbuje przetworzyć komunikat weryfikując go za pomocą „nowego komunikatu”. Taki raport zostanie odrzucony i nie będzie widoczny na portalu.

Chcieliśmy zwrócić Państwa uwagę na zaistniałą sytuacje, tak aby Państwa apteka zachowała ciągłość raportowania.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: