Aktualizacja programu RaportNet

W dniu dzisiejszym, po wydaniu nowej wersji aplikacji zauważyliśmy, że część programów RaportNet nie uruchomiła się poprawnie.

Bardzo prosimy o sprawdzenie w aplikacji Sertum, czy program RaportNet w Państwa aptece działa.

Aby to zrobić należy w SERTUM wejść w moduł RaportNet -> widok Aktywność RaportNet.
Program RaportNet, który jest nieaktywny posiada Białą żarówkę, a nazwa apteki wyświetla się w kolorze czerwonym, tak jak na poniższym przykładzie:

Poprawnie działająca aplikacja RaportNet ma żółta żarówkę a nazwa wyświetla się w kolorze czarnym, jak na przykładnie poniżej:

Jeżeli w Państwa aptece aplikacja jest nieaktywna, prosimy otworzyć menedżer zadań systemu Windows.

Można go uruchomić za pomocą kliknięcia prawym przyciskiem na pasek zadań i wybraniu opcji Menedżer zadań,

lub posłużyć się skrótem klawiaturowym CTRL+Alt+Delete, i z listy wybrać opcje Menedżer zadań.

W oknie menedżera zadań należy odszukać program RaportNet, zaznaczyć go na liście, a następnie kliknąć zakończ zadanie.

Po zamknięciu programu prosimy o uruchomienie aplikacji RaportNet za pomocą ikony na pulpicie:

W przypadku gdy po po dwukrotnym kliknięciu lewym przyciskiem myszy na ikonę RAPORTNET program nie uruchomi się, należy kliknąć na ikonę prawym przyciskiem myszy i wybrać opcje Uruchom jako administrator.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: