W dniu dzisiejszym, po wydaniu nowej wersji aplikacji zauważyliśmy, że część programów RaportNet nie uruchomiła się poprawnie.
Bardzo prosimy o sprawdzenie w aplikacji Sertum, czy program RaportNet w Państwa aptece działa.
Aby to zrobić należy w SERTUM wejść w moduł RaportNet -> widok Aktywność RaportNet.
Program RaportNet, który jest nieaktywny posiada Białą żarówkę, a nazwa apteki wyświetla się w kolorze czerwonym, tak jak na poniższym przykładzie:
Poprawnie działająca aplikacja RaportNet ma żółta żarówkę a nazwa wyświetla się w kolorze czarnym, jak na przykładnie poniżej:
Jeżeli w Państwa aptece aplikacja jest nieaktywna, prosimy otworzyć menedżer zadań systemu Windows.
Można go uruchomić za pomocą kliknięcia prawym przyciskiem na pasek zadań i wybraniu opcji Menedżer zadań,
lub posłużyć się skrótem klawiaturowym CTRL+Alt+Delete, i z listy wybrać opcje Menedżer zadań.
W oknie menedżera zadań należy odszukać program RaportNet, zaznaczyć go na liście, a następnie kliknąć zakończ zadanie.
Po zamknięciu programu prosimy o uruchomienie aplikacji RaportNet za pomocą ikony na pulpicie:
W przypadku gdy po po dwukrotnym kliknięciu lewym przyciskiem myszy na ikonę RAPORTNET program nie uruchomi się, należy kliknąć na ikonę prawym przyciskiem myszy i wybrać opcje Uruchom jako administrator.
Skomentuj